Slider

Good vibes only

8. 5. 16

I hope I never get tired of the night sky, of thunderstorms, of watching cream make galaxies in my coffee. I hope I never stop being excited about the golden light, sunsets, unicorn phone cases, googling web cameras across the UK, chai lattes, and seeing the next episode of Modern Family. I hope I will never forget just how much I love taking photos, print screening quotes, making up words, daydreaming, and making inappropriate jokes.

I hope I never grow to be someone who can no longer see the small beautiful things.






You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere

8 komentarjev:

  1. Hvala za tak iskren in "breath-taking" komentar na blogu, carica. <3

    + hlače so carske, I want :O

    OdgovoriIzbriši
  2. Cel izgled je špica, ampak nahrbtnik je pa carskiii:)P.s vidim, da si še sveža v bloganju in ti želim veliko pozitive do ustvarjanja, predvsem pa inspiracije:) *

    Monika http://candylovestreet.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo, hvalala, me veseli, da ti je všeč! :) res je tisočkrat lažje met nahrbtnik kot pa kakšno torbico :)
      In hvala za lepe blogerske želje :) <3

      Izbriši
  3. Super outfit in čudoviti nohti <3 kateri lak si nosila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala, Mojca, means a lot <3
      Lak je pa Essie - Blanc :)

      Izbriši
  4. Rees prekrasen outfit! In prečudovit nahrbtnik, včasih sem bila ful obsedena z cvetličnimi designi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem zelo vesela, da ti je všeč! <3
      Jaa, tudi jaz sem bila včasih obsedena z njimi, zdaj mi pa bolj paše minimalizem in monotoni (beri črni :D) outfiti :) kako odraščamo z modo :)

      Izbriši

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan